dijous, 6 de juny del 2013

dimecres, 5 de juny del 2013

7è dia

Aquest matí, després d'esmorzar, els grups dels bugalows hem fet una activitat d'orientació per dins del càmping, hem hagut de buscar fites i saber la resposta, fins a trobar les 10 bases, mentrestant, un autocar ens esperava per anar a la reserva cinegètica, allà hem vist cérvols, daines, porcs senglars descansant al sol, etc. 
Abans de dinar, hem carregat les maletes a l'autocar i hem netejat els bungalows. L'autocar ens ha portat cap a Úbeda, que és una ciutat declarada Patrimoni de la Humanitat. Hem visitat uns quants monuments tot fent un tomb pel centre històric. Cap a les 20 h. hem anat a un restaurant italià on alguns, per parelles han menjat unes pizzes que feien 1/2 m. de diàmetre, també espaguetis, amanides, etc.
Finalment, l'autocar ens ha portat a l'estació de Linares, allà ens hem trobat tres nens que al principi ens deien coses i no paraven de mirar. A les 24 h. hem agafat el tren i directes a dormir.
Ha sigut un dia una mica cansat.

Martha X. i Jagoda

El 6è dia de viatge

Aquest matí, després d'esmorzar han vingut uns cotxes 4x4 per recollir-nos i anar al naixement del riu Guadalquivir. Pel camí anàvem parant per veure els animals: cérvols, cabres, esquirols, voltors,...
A mig camí hem baixat a un mirador i els guies han muntat 3 telescopis  per mirar millor els animals.
Al tornar cap el càmping gairebé tots hem dormit. La sortida ha durat tot el matí.
A la tarda el Juanjo i la Natalia han anat fent viatges a l'hípica i mentre uns companys feien el passeig a cavall, els altres jugaven a la play: karaoque i Fifa. Hi havia cavalls que es volien desviar, d'altres anaven fent caca pel camí o menjant. 
Després de sopar hem anat al PUB de Coto Rios caminant. L'Aina Siurana ha anat amb cotxe, perquè s'ha despistat al sortir del lavabo i no ens ha trobat, però només ha estat un ensurt. En el PUB el Fede ens ha demostrat com ballava. Genial!!! Després, ens han passat un power point amb les fotos de totes les activitats.
Ha sigut un dia divertit, però cansat.

Arnau,Fede, Eloi F. i Xavi