Aquest matí, després d'esmorzar han vingut uns cotxes 4x4 per recollir-nos i anar al naixement del riu Guadalquivir. Pel camí anàvem parant per veure els animals: cérvols, cabres, esquirols, voltors,...
A mig camí hem baixat a un mirador i els guies han muntat 3 telescopis per mirar millor els animals.
Al tornar cap el càmping gairebé tots hem dormit. La sortida ha durat tot el matí.
A la tarda el Juanjo i la Natalia han anat fent viatges a l'hípica i mentre uns companys feien el passeig a cavall, els altres jugaven a la play: karaoque i Fifa. Hi havia cavalls que es volien desviar, d'altres anaven fent caca pel camí o menjant.
Després de sopar hem anat al PUB de Coto Rios caminant. L'Aina Siurana ha anat amb cotxe, perquè s'ha despistat al sortir del lavabo i no ens ha trobat, però només ha estat un ensurt. En el PUB el Fede ens ha demostrat com ballava. Genial!!! Després, ens han passat un power point amb les fotos de totes les activitats.
Ha sigut un dia divertit, però cansat.
Arnau,Fede, Eloi F. i Xavi
A mig camí hem baixat a un mirador i els guies han muntat 3 telescopis per mirar millor els animals.
Al tornar cap el càmping gairebé tots hem dormit. La sortida ha durat tot el matí.
A la tarda el Juanjo i la Natalia han anat fent viatges a l'hípica i mentre uns companys feien el passeig a cavall, els altres jugaven a la play: karaoque i Fifa. Hi havia cavalls que es volien desviar, d'altres anaven fent caca pel camí o menjant.
Després de sopar hem anat al PUB de Coto Rios caminant. L'Aina Siurana ha anat amb cotxe, perquè s'ha despistat al sortir del lavabo i no ens ha trobat, però només ha estat un ensurt. En el PUB el Fede ens ha demostrat com ballava. Genial!!! Després, ens han passat un power point amb les fotos de totes les activitats.
Ha sigut un dia divertit, però cansat.
Arnau,Fede, Eloi F. i Xavi
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada