Aquest matí, després d'esmorzar, els grups dels bugalows hem fet una activitat d'orientació per dins del càmping, hem hagut de buscar fites i saber la resposta, fins a trobar les 10 bases, mentrestant, un autocar ens esperava per anar a la reserva cinegètica, allà hem vist cérvols, daines, porcs senglars descansant al sol, etc.
Abans de dinar, hem carregat les maletes a l'autocar i hem netejat els bungalows. L'autocar ens ha portat cap a Úbeda, que és una ciutat declarada Patrimoni de la Humanitat. Hem visitat uns quants monuments tot fent un tomb pel centre històric. Cap a les 20 h. hem anat a un restaurant italià on alguns, per parelles han menjat unes pizzes que feien 1/2 m. de diàmetre, també espaguetis, amanides, etc.
Finalment, l'autocar ens ha portat a l'estació de Linares, allà ens hem trobat tres nens que al principi ens deien coses i no paraven de mirar. A les 24 h. hem agafat el tren i directes a dormir.
Ha sigut un dia una mica cansat.
Martha X. i Jagoda
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada