diumenge, 26 de maig del 2013

2n dia a Granada

El segon dia a Granada, vam esmorzar i vam agafar un autocar que ens va portar fins  l'Alhambra. A l'arribar ens van donar uns aparells que servien per sentir millor l'explicació de la guia, la Ma.Ángeles. 
Ens va explicar moltes coses interessants, però el que més ens va cridar l'atenció va ser la part on el sultà tallava el cap a tots els homes d'una família important. Entre moltes altres coses vam visitar "el Patio de los leones" on ens vam voler fer una foto ajupits i el guarda ens va prohibir fer-la asseguts (podríem haver ratllat el terra?). 
Anem a dinar a l'Almodaroux i vam sortir d'allà embotits de tant menjar que ens van donar, també hi havia uns coreans dinant i ens van ballar el "gangnam style". 
Agafem l'autobús i cap al "Parque de las ciencias", després de fer un tomb vam fer una activitat del so amb un monitor molt divertit i quan ens va preguntar una part de l'oïda, la resposta va ser "LA TROMPA DE FALOPIO"!!!! i tots vam riure molt.
Anem a sopar a l'Almoradux, tornem a menjar com porquets. Pujem a l'Albaicín CAMINANT  per veure l'Alhambra il·luminada. Vam baixar a peu i cap a l'alberg a dormir.

VA SER UN DÍA ESPECTACULAR i cansat!!!
                                                                          Quim, Marta Y, Alba i Sara

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada