Ens va explicar moltes coses interessants, però el que més ens va cridar l'atenció va ser la part on el sultà tallava el cap a tots els homes d'una família important. Entre moltes altres coses vam visitar "el Patio de los leones" on ens vam voler fer una foto ajupits i el guarda ens va prohibir fer-la asseguts (podríem haver ratllat el terra?).
Anem a dinar a l'Almodaroux i vam sortir d'allà embotits de tant menjar que ens van donar, també hi havia uns coreans dinant i ens van ballar el "gangnam style".
Agafem l'autobús i cap al "Parque de las ciencias", després de fer un tomb vam fer una activitat del so amb un monitor molt divertit i quan ens va preguntar una part de l'oïda, la resposta va ser "LA TROMPA DE FALOPIO"!!!! i tots vam riure molt.
Anem a sopar a l'Almoradux, tornem a menjar com porquets. Pujem a l'Albaicín CAMINANT per veure l'Alhambra il·luminada. Vam baixar a peu i cap a l'alberg a dormir.
VA SER UN DÍA ESPECTACULAR i cansat!!!
Quim, Marta Y, Alba i Sara
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada