dimecres, 29 de maig del 2013

Fotografies del 5è dia

El "ojomeneado" del dia.



Evolució del blau de la Raquel!!!
















1 comentari:

  1. Pel que veig sou inesgotables, suposo que a la nit, en ficar-vos al llit, dormireu d'una tirada. Les fotos des del mirador són una passada, el paisatge és increïble i, vosaltres també!!!!!! Us falten encara els cavalls, jo sé d'una que es posara molt contenta. Apa, una abraçada per tots i per la nostra Kela una de ben i ben forta, i un sana, sana pel seu blau. Pilar i Javier .

    ResponElimina