Si res ho impedeix, i segur que ningú ho farà, el dijous 23, a les 21:30 hores marxem. 8 nits i 6 dies d'aventures ens esperen!
Divendres a la nit podrem veure una meravella com aquesta:
I el dia següent podrem veure la vida per aquest foradet:
...I la previsió del temps pel divendres 24:
Temperatura mínima: 10º
Temperatura màxima: 24º
Sol a sac!
Velocitat del vent: 12 km/h NW
Humitat: entre 70 i 30%

Bon dia nois!!!
ResponEliminaDisfruteu!!!
Eva(mama de Carlos)
Com heu passat al nit?
ResponEliminaSuposo que molt bé amb el trontoll del tren i la bona companyia.
Ara a gaudir de Granada...i aquesta nit al Hammam, quina enveja!!
Petons
Olga Siurana
Com va la calor? Eva
ResponEliminaEsperem amb moltes ganes a veure què ens expliqueu!!!!
ResponElimina;-) Anna i Karim
i Mila!!!!
EliminaBon día granadinos! !!! Per barna molt fred . La carla us envia petons a tots . Vigileu als profes!!! A divertir-se!! Eva (mamá carlos)
ResponEliminaBon dia!!! Com esteu? Com va anar pel banys arabs?
ResponEliminaArnau U.B Catalonia 2 Horta 5 t 'han trobat a faltar!
Una abraçada
Alex, Gemma,Gerard
Bon dia turistes! Que tingueu un bon viatge cap a la serraladade Cazorla. Ja sabem que ens anyoreu molt, però heu de ser forts. Ah!! No ens trobeu a faltar? Doncs nosaltres una miqueta...
ResponEliminaUna abraçada a tots i totes, grans i petits
Meri i Ramon
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaNo vomiteu al viatge cap a Cazorla :-)!!!
ResponEliminaMarina Navarro
Un petó per tots i a continuar disfrutant!
ResponEliminaFamilia Pey
Quantes aventures i porteu només 2 dies!!
ResponEliminaAquest viatge té molt bona pinta!
Apa, a seguir tan bé com fins ara.
Nosaltres seguirem atents al blog.
Molts petonets i una abraçada ben forta de part de la Marina.
Núria (Aina i Eloi)
Hola!
ResponEliminaEns doneu molta enveja... però bé, seguiu gaudint, ja ens ho explicareu ;-)!
Ah, i per aquí se us troba molt i molt a faltar!!!
Molts petons,
M. Jesús i Oliver
Hola!Que bien lo estais pasando!!
ResponEliminaMañana último día,que os divertais mucho,os esperamos el viernes,un beso!
Beata i Pawel.