Bon dia a tothom,
Demà els nens escriuren la seva crònica. Avui només és per dir-vos que, de moment, tot va com ha d'anar. Es a dir, molt i molt bé.
El tren puntual, les visites sense problemes, els preus de sempre, calor, cap cama trencada i tots els nens i nenes sencers i senceres. De moment...
I Granada meravellosa, com sempre.
Edu
Nois!!!! Com ha estat el viatge???? Les curves
ResponElimina...les heu notat? Aquí a barna fa calor. Vinga a disfrutar a cazorla!!!! Petonets a tots . Eva
Ja tenim ganes de rebre noticies de primera ma¡¡ :-) Anna
ResponElimina