diumenge, 26 de maig del 2013

1r dia de viatge: Granada 1

Ens vam llevar al tren. Quasi ningú no va dormir amb el soroll, parades,...El "revisero" era molt simpàtic. Estàvem a punt de sortir del tren i un senyor volia passar. Entre que era gras,que nosaltres portàvem les maletes, que els passadissos eren estrets,... va dir: -"Aqui hay que volar chiquijo" Quan vam arribar a Granada vam anar a l'alberg, vam deixar les maletes i vam visitar la Capella Real, la catedral, el corral del carbó i una madraza. Hi havia gitanes que et donaven branques de romaní i "et llegien el futur" i a sobre s'havia de pagar Més tard vam anar a dinar al restaurant Almoradoux, hi havia un cambrer molt "majo" que es deia Cristian. Després vam tornar a l'alberg, ens vam organitzar les habitacions, vam fer el gandul i ens en vam anar de compres! Passant pel carrer, en una plaça hi havia un malbarista que anava agafant a gent del públic i una d'elles va ser la JANNA. La va agafar de la mà i el malabarista va començar a córrer, es va parar davant del maletí on hi havia unes ulleres gegants i un barret de buó que li va fer posar a la Janna. Després se la va posar a les espatlles i se'n va anar a fer voltes amb ella sobre un monocicle. Més tard vam anar a sopar al mateix restaurant. Vam anar al hammam a relaxar-nos i a prendre una tasseta de te. Hi havia 3 piscines d'aigua tèbia, calenta i freda i també hi havia una roca calenta per relaxar-se. A l'acabar vam anar a prendre un geladet, estava bonissim!!! Aina M., Laura, Carlos i Anna W.

1 comentari:

  1. Ostres Janna et queden super bé les ulleres que et vas comprar, però... no són una mica grans?
    ;-)
    Veig que us ho esteu àssant super bé! quina enveja!!! seguiu així!!!!
    Petons a tots!
    Família Kemmat

    ResponElimina