4t dia:
Avui al matí, després d'esmorzar, ens han comentat els dos grups que farem els propers dies per les diferents activitats. Un grup ha fet kayak al matí: el Juanjo, un monitor, ha pescat dues truites de riu amb la mà; hem anat per un ràpid ( un corrent d'aigua ); hem fet de gondolers fins que hem caigut tots i ens hem assegut a la punta del kayak.
Una de les anècdotes és que quan la Mariona estava de peu al kayak i ha caigut, aleshores l'Anna P. ha intentat ajudar-la però no ho aconseguia perquè el corrent del riu Guadalquivir era una mica forta, llavors ha vingut el Juanjo i les ha ajudat! Tot ha quedat amb un ensurt! )
Amb la bicicleta hem fet una ruta moooolt llarga fins a un mirador amb precioses vistes al riu Guadalquivir.
La Raquel ha caigut i s'ha endut un blau i un ensurt, hem vist un porc senglar i el Guillem ha punxat una roda.
Un grup, dels quatre que hi hem anat, no parava de dir que algú cauria per un petit desnivell de l'esquerra, que feia una mica de respecte, perquè no hi havia baranes, i ens havien dit que feia 4Km de profunditat -són uns exagerats-. A la baixada, la Marta Y ha caigut, i ningú se n'ha adonat fins que l'Aina S ho ha vist i ho ha dit a l'Anna P que li ha dit al monitor:
- La Marta Y ha caigut!
I tothom ha començat a dir:
- Ajuda!!! La Marta ha caigut pel precipici!!!
I al cap de 2 minuts d'espera, apareix ella rient com una boja.
Al tir amb arc hem fet una competició i l'equip que ha guanyat ha triat una penyora per l'equip perdedor.
En resum, ha estat un dia molt complet i divertit, i esperem que segueixi així.
Núria, Eloi M., Anna P.i Mariona.
Desprès de l'ensurt del kayac que ha tingut la Mariona, com li ha anat desprès amb la bici?
ResponEliminaQuantes anècdotes en un dia!
ResponEliminaJa teniu raó en que ha estat un dia molt complet.
A veure si ens expliqueu que ha fet l'altre grup.
Ens agrada molt seguir-vos pel blog.
petonets,
Família Moncho Roig
Què seria d'aquestes activitats sense caigudes i riure? Qui corria més el porc senglar o vosaltres?
ResponEliminaOstres quantes aventures!!!
ResponEliminaNo ens feu patir amb tantes caigudes, eh?
Sort que ens ho expliqueu puntualment al blog!!
És fantàstica aquesta idea del blog! ara esperem les fotos d'avui!
Molts petons de l'Anna i el Karim (ara la Mila i tots els altres germanets segur que també s'ho està passant super bé a les seves colònies)
Ostres Anna P. ets tota una salvadora!!!jijiji...
ResponEliminaPero al kayak s' et veu molt seria!!!que tenies dificultats???(no creeec)
Ja he vist que balleu lentes....barrejeu nens i nenes, homeee!!!!
alícia
Uauuuuuuuuuuu, quins paisatges, quina passada (i quina enveja). A les fotos sembleu tots que feu un anunci de pasta de dents.Tota l'estona amb el somriure d'orella a orella. SEGUIU AIXÍ.
ResponEliminaabraçades per tots
Família Ponce de León Muñoz-Castanyer