dimecres, 29 de maig del 2013

5è dia

Avui al matí a tres quarts de nou hem   anat al bungalow del Fede a cantar-li  moltes felicitats i s'ha sorprès molt en veure-ho.
Després d'esmorzar, amb els grups dels altres dies,  uns hem fet kayac al matí i senderisme a la tarda i els altres al revés.
El kayac l'hem realitzat en un pantà molt gran !!!
El grup de la Marta Y, la Mariona i l'Aina S en el seu kayac els hi ha costat una mica remar i s'ho han passat super bé a més la Marta Y cantava (soy un naufrago feliz) però al final entre "pitos i flautes" han arribat al seu destí, on els seus companys ja feia una estona que s'esperaven .
Al senderisme hem anat a un poblet anomenat Coto Ríos, allà hem fet un joc de pistes, cada pista era una paraula i amb aquestes fèiem una pregunta que havíem de respondre. Quan hem acabat el joc, els professors ens han convidat a refrescos i pernil. A la tornada a la Raquel i a la Mariona se'ls hi ha enfonsat els peus al fang.
Al migdia han portat un pastís per al Fede junt amb uns regals dels seus companys.
A la nit hem  fet un" tú si que vales". Ens havien deixat uns dies per prepar-nos el ball o cançó.
L'Anna.W, Laura, Leyre, Aina M i Sara han fet un ball amb diferents músiques i han guanyat.
La Raquel, Janna, Irina, Jagoda i Martha.X han fet una cançó i un ball sobre el càmping. Han sigut finalistes.
La Núria,  Aina.S, Mariona i Marta.N han fet un ball de les tres bessones, també han sigut finalistes.
El Carlos, Fede ,Xavi i Arnau han fet un "Harlem Shake"
El Quim ,Guillem  Eloi.F i M han fet una cançó sobre el Cristian, el cambrer que ens servia al restaurant de Granada (Almoradux).
L'Alba, l'Anna P i les  Martes.Y i P. han fet un ball sobre els diferents continents del món.
Ens ho hem passat molt bé i ha estat un dia molt emocionant i divertit.
Raquel, Aina S. Irina i Janna




2 comentaris:

  1. Quina marxa que porteu!!!! Esteu tots "estupendus". Aprofiteu que això s'acaba.

    Marta i Emi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Heu d'acabar molt cansats.... però sembla molt divertit.
      Aprofiteu aquest dijous i ....bon viatge de tornada.

      Xavier i Olga

      Elimina