dilluns, 27 de maig del 2013

El tercer dia.

Aquest matí ens hem llevat i després d'esmorzar a l'alberg i fer la maleta, hem pujat a l'autocar amb destí al càmping "Llanos de Arance" a la Sierra de Cazorla.
El trajecte ha anat bé, perquè ja estàvem preparats amb els nostres jocs, músiques, etc. Al final de tot el Xavi ha vomitat, tot i que moltes persones s'han marejat.
A l'arribar ens hem instal·lat i, seguidament, hem anat a dinar.
Després de dinar hem començat les activitats que han sigut: escalada pel rocòdrom i tirolina, també els monitors han muntat petits jocs esportius per passar l'estona (volei, futbol mini, etc)
Com a curiositat, en el forat  d'una peça del rocòdrom, hi havia una suposada aranya peluda i asquerosa, que ens ha espantat. El Juanjo (un monitor) l'ha tret amb un tornavís i hem vist que era un abellot de color negre i molt gran.
Després ens hem dutxat i hem anat a sopar.
A la nit els "monis" ens han preparat un concurs de música en el qual els jurats eren els mestres. Al final hem quedat empatats!

Avui ens ho hem passat pipa!!! :)

Marta P, Guillem, Marta N i Leyre.



6 comentaris:

  1. hola chicos, somos los papas de Fede, disfruten mucho... un abraso

    ResponElimina
  2. Hola a tots,
    Realment feu una mica d'enveja.....i les fotos són molt xules!
    Esperem que seguiu gaudint tan del viatge com fins ara,us ho heu Currat molt durant tot el curs i us ho mereixeu!!!

    Santi i Mariona

    ResponElimina
  3. Holaaaaa.....ja veiem que ho esteu passant superbé!!!!!el primer dia vaja cañeta no?Feu tots una carona d' esgotats!
    Aiii...Xavi...ho saviem que vomitaries...pobret!!!
    Un petonet a tots i en especial als nostres cachorrinos Anna i xavi!!

    Carlos i Alícia

    ResponElimina
  4. Què xulu poder-vos veure i anar sabent coses del vostre gran viatge! Ens encanta el bloc. Molts petons!!!

    Carmina i Pac

    ResponElimina
  5. Mare meva quina "juerga" teniu montada .I quines fotos mes maques!!!SEmbla que estigueu aqui al costat jajajaja!!! A continua disfrutant nois !!!

    Fede !!! Moltes moltes Felicitats carinyet!!!!
    Eva-Carlos-Carla

    ResponElimina
  6. Molts contents que ho estigueu passant tant i tant bé.
    Molts petons¡¡¡
    i moltes felicitats FEDE¡¡
    Family Monclus

    ResponElimina