dimarts, 28 de maig del 2013

fotografies del 4t dia

Mireu quines fotografies més espectaculars! Si feu un clic les podreu veure encara més gran.





















2 comentaris:

  1. Bon dia, si que són espectaculars les fotos ! Quines activitats més xules que feu, aquest viatge el recordareu sempre! Un petó per tots i a continuar disfrutant molllt
    Familia Pey

    ResponElimina
  2. Holaa!!
    Madre mia ,Carlos que cara !!!Realment es una meravella mira i admirar per aquesta finestreta el que esteu fent.Disfruteu tots !!! I sense por valents !!!!
    Familia Quilez

    ResponElimina