Pel que veig sou inesgotables, suposo que a la nit, en ficar-vos al llit, dormireu d'una tirada. Les fotos des del mirador són una passada, el paisatge és increïble i, vosaltres també!!!!!! Us falten encara els cavalls, jo sé d'una que es posara molt contenta. Apa, una abraçada per tots i per la nostra Kela una de ben i ben forta, i un sana, sana pel seu blau. Pilar i Javier .
Pel que veig sou inesgotables, suposo que a la nit, en ficar-vos al llit, dormireu d'una tirada. Les fotos des del mirador són una passada, el paisatge és increïble i, vosaltres també!!!!!! Us falten encara els cavalls, jo sé d'una que es posara molt contenta. Apa, una abraçada per tots i per la nostra Kela una de ben i ben forta, i un sana, sana pel seu blau. Pilar i Javier .
ResponElimina