dijous, 16 de maig del 2013

Marxem de viatge!

Si res ho impedeix, i segur que ningú ho farà, el dijous 23, a les 21:30 hores marxem. 8 nits i 6 dies d'aventures ens esperen!
Divendres a la nit podrem veure una meravella com aquesta:



I el dia següent podrem veure la vida per aquest foradet:


...I la previsió del temps pel divendres 24:

Temperatura mínima: 10º 
Temperatura màxima: 24º
Sol a sac!
Velocitat del vent: 12 km/h NW
Humitat: entre 70 i 30%

14 comentaris:

  1. Bon dia nois!!!
    Disfruteu!!!
    Eva(mama de Carlos)

    ResponElimina
  2. Com heu passat al nit?
    Suposo que molt bé amb el trontoll del tren i la bona companyia.
    Ara a gaudir de Granada...i aquesta nit al Hammam, quina enveja!!
    Petons
    Olga Siurana

    ResponElimina
  3. Esperem amb moltes ganes a veure què ens expliqueu!!!!
    ;-) Anna i Karim

    ResponElimina
  4. Bon día granadinos! !!! Per barna molt fred . La carla us envia petons a tots . Vigileu als profes!!! A divertir-se!! Eva (mamá carlos)

    ResponElimina
  5. Bon dia!!! Com esteu? Com va anar pel banys arabs?
    Arnau U.B Catalonia 2 Horta 5 t 'han trobat a faltar!
    Una abraçada
    Alex, Gemma,Gerard

    ResponElimina
  6. Bon dia turistes! Que tingueu un bon viatge cap a la serraladade Cazorla. Ja sabem que ens anyoreu molt, però heu de ser forts. Ah!! No ens trobeu a faltar? Doncs nosaltres una miqueta...
    Una abraçada a tots i totes, grans i petits
    Meri i Ramon

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  8. No vomiteu al viatge cap a Cazorla :-)!!!
    Marina Navarro

    ResponElimina
  9. Un petó per tots i a continuar disfrutant!
    Familia Pey

    ResponElimina
  10. Quantes aventures i porteu només 2 dies!!
    Aquest viatge té molt bona pinta!
    Apa, a seguir tan bé com fins ara.
    Nosaltres seguirem atents al blog.

    Molts petonets i una abraçada ben forta de part de la Marina.

    Núria (Aina i Eloi)

    ResponElimina
  11. Hola!
    Ens doneu molta enveja... però bé, seguiu gaudint, ja ens ho explicareu ;-)!
    Ah, i per aquí se us troba molt i molt a faltar!!!
    Molts petons,
    M. Jesús i Oliver

    ResponElimina
  12. Hola!Que bien lo estais pasando!!
    Mañana último día,que os divertais mucho,os esperamos el viernes,un beso!
    Beata i Pawel.

    ResponElimina