divendres, 24 de maig del 2013

Primeres hores

Bon dia a tothom, Demà els nens escriuren la seva crònica. Avui només és per dir-vos que, de moment, tot va com ha d'anar. Es a dir, molt i molt bé. El tren puntual, les visites sense problemes, els preus de sempre, calor, cap cama trencada i tots els nens i nenes sencers i senceres. De moment... I Granada meravellosa, com sempre. Edu

2 comentaris:

  1. Nois!!!! Com ha estat el viatge???? Les curves
    ...les heu notat? Aquí a barna fa calor. Vinga a disfrutar a cazorla!!!! Petonets a tots . Eva

    ResponElimina
  2. Ja tenim ganes de rebre noticies de primera ma¡¡ :-) Anna

    ResponElimina