Quines vacances més xules !! Els d'aquí no ens ho passem tan bé. Ara a Cazorla a cremar els banquets del restaurant de Granada. Records a Boabdil i la seva família. Una abraçada...
Hola a petis i grans! Pel que veig us ho esteu passant molt bé i ho celebro. Ara a disfrutar de les activitats, segur que us divertiu. Us felicito pel blog! Per la cara dels mestres crec que també us esteu comportant com era d'esperar, però han canviat una mica l'estil de vestir, els trobo diferents, segur que estan bé? Per cert, està bé fer propaganda de la samarreta, però no creieu que ja toca un canvi? Edu vigila amb els senglars! I la nostra amiga, la guineu? Doneu-li records. Fins aviat. Una abraçada. Yolanda
Quina enveja!!! Com ens agradaria afegir-nos. No us caldria un monitor, o un xofer, o un intèrpret catalano-andalusí???? La veritat és que ens conformen amb les fotos i les explicacions tan bones que esteu fent, fa molta il.lusió veure-las i llegir el vostre blog. Un petò molt fort. Pilar i Javier
Fantàstic Quin bon temps, quin bon rotllo!!!!!!!!!!! Per les fotos ja es veu que us ho esteu passant super. Ara la segona part també volem fotos. Una abraçada de part de la família Ponce de León
Quines vacances més xules !! Els d'aquí no ens ho passem tan bé. Ara a Cazorla a cremar els banquets del restaurant de Granada. Records a Boabdil i la seva família. Una abraçada...
ResponEliminaXavi i Olga
Molt xules les fotos¡¡
ResponEliminaEdu, Marta i Balma, esteu mooolt bé¡¡ :-) Equip Marín
Les fotos són molt maques i es veu clarament que us ho passeu d'allò més bé.
ResponEliminaLa millor la dels profes!!!!
Una abraçada i que contineu disfrutant així.
Emili i Marta
(Please, digueu-li a l'Aina Siurana que el Leo a nascut avui al dematí)
ResponEliminaXavi i Olga
ha nascut amb "h"
ResponEliminaGràcies per les fotos !!! Ens ha agradat molt poder compartir una miqueta del que esteu fent.
ResponEliminaFins les properes
Meri
Hola a petis i grans!
ResponEliminaPel que veig us ho esteu passant molt bé i ho celebro. Ara a disfrutar de les activitats, segur que us divertiu.
Us felicito pel blog!
Per la cara dels mestres crec que també us esteu comportant com era d'esperar, però han canviat una mica l'estil de vestir, els trobo diferents, segur que estan bé?
Per cert, està bé fer propaganda de la samarreta, però no creieu que ja toca un canvi?
Edu vigila amb els senglars!
I la nostra amiga, la guineu? Doneu-li records.
Fins aviat. Una abraçada.
Yolanda
Quina enveja!!! Com ens agradaria afegir-nos. No us caldria un monitor, o un xofer, o un intèrpret catalano-andalusí???? La veritat és que ens conformen amb les fotos i les explicacions tan bones que esteu fent, fa molta il.lusió veure-las i llegir el vostre blog. Un petò molt fort. Pilar i Javier
ResponEliminaFantàstic
ResponEliminaQuin bon temps, quin bon rotllo!!!!!!!!!!! Per les fotos ja es veu que us ho esteu passant super. Ara la segona part també volem fotos.
Una abraçada de part de la família Ponce de León
Que xules les fotos ¡!! Ara que la dels profes, la millor :) :)
ResponEliminaJa estem esperant les properes entregues que amb tantes activitats segur que tindreu molt per explicar ..
Una abraçada
Peter i Georgina