diumenge, 26 de maig del 2013

Fotografies del 2n dia



















10 comentaris:

  1. Quines vacances més xules !! Els d'aquí no ens ho passem tan bé. Ara a Cazorla a cremar els banquets del restaurant de Granada. Records a Boabdil i la seva família. Una abraçada...

    Xavi i Olga

    ResponElimina
  2. Molt xules les fotos¡¡
    Edu, Marta i Balma, esteu mooolt bé¡¡ :-) Equip Marín

    ResponElimina
  3. Les fotos són molt maques i es veu clarament que us ho passeu d'allò més bé.
    La millor la dels profes!!!!

    Una abraçada i que contineu disfrutant així.

    Emili i Marta

    ResponElimina
  4. (Please, digueu-li a l'Aina Siurana que el Leo a nascut avui al dematí)

    Xavi i Olga

    ResponElimina
  5. Gràcies per les fotos !!! Ens ha agradat molt poder compartir una miqueta del que esteu fent.
    Fins les properes
    Meri

    ResponElimina
  6. Hola a petis i grans!
    Pel que veig us ho esteu passant molt bé i ho celebro. Ara a disfrutar de les activitats, segur que us divertiu.
    Us felicito pel blog!
    Per la cara dels mestres crec que també us esteu comportant com era d'esperar, però han canviat una mica l'estil de vestir, els trobo diferents, segur que estan bé?
    Per cert, està bé fer propaganda de la samarreta, però no creieu que ja toca un canvi?
    Edu vigila amb els senglars!
    I la nostra amiga, la guineu? Doneu-li records.
    Fins aviat. Una abraçada.
    Yolanda

    ResponElimina
  7. Quina enveja!!! Com ens agradaria afegir-nos. No us caldria un monitor, o un xofer, o un intèrpret catalano-andalusí???? La veritat és que ens conformen amb les fotos i les explicacions tan bones que esteu fent, fa molta il.lusió veure-las i llegir el vostre blog. Un petò molt fort. Pilar i Javier

    ResponElimina
  8. Fantàstic
    Quin bon temps, quin bon rotllo!!!!!!!!!!! Per les fotos ja es veu que us ho esteu passant super. Ara la segona part també volem fotos.
    Una abraçada de part de la família Ponce de León

    ResponElimina
  9. Que xules les fotos ¡!! Ara que la dels profes, la millor :) :)

    Ja estem esperant les properes entregues que amb tantes activitats segur que tindreu molt per explicar ..

    Una abraçada

    Peter i Georgina

    ResponElimina