dijous, 30 de maig del 2013

Fotografies del 6è dia



























2 comentaris:

  1. Veig que la guineu aquest any també us ha donat la benvinguda (a lo millor està dissecada i la posen al camí).
    Marta P quins pantalons més guais ("barato, barato....")
    Apa bona tornada.
    Fam. Ponce de León M-C

    ResponElimina
  2. Quina passada de viatge!!!
    Quines fotos més xules!
    Apa nois, que tingueu molt bona tornada!
    Fins demà!
    Anna Karim

    ResponElimina