Veig que la guineu aquest any també us ha donat la benvinguda (a lo millor està dissecada i la posen al camí). Marta P quins pantalons més guais ("barato, barato....")Apa bona tornada. Fam. Ponce de León M-C
Quina passada de viatge!!! Quines fotos més xules!Apa nois, que tingueu molt bona tornada!Fins demà!Anna Karim
Veig que la guineu aquest any també us ha donat la benvinguda (a lo millor està dissecada i la posen al camí).
ResponEliminaMarta P quins pantalons més guais ("barato, barato....")
Apa bona tornada.
Fam. Ponce de León M-C
Quina passada de viatge!!!
ResponEliminaQuines fotos més xules!
Apa nois, que tingueu molt bona tornada!
Fins demà!
Anna Karim